1 av 4

Villkor blomsterprenumeration

Allmänt

Antal blommor/stjälkar kan variera i buketterna från vecka till vecka, men värdet motsvarar alltid det beställda. Om du har specifika önskemål om färg och uttryck så meddela mig så ska jag göra mitt yttersta för att tillgodose dina behov.

Beställning

För att garanteras leverans den dag du vill ha din första leverans behöver du göra din beställning senast två dagar innan du vill ha den (ibland går det att ordna med snabbare leverans - hör av dig i så fall). Därefter får du leverans av bukett den dag i veckan som du vill. Du kan göra din beställning här i webbshopen eller ringa 0709293431 alternativt skicka e-post till anna@annasblommorisolna.se.

Ändring/avbeställning blomsterprenumeration

Ingen bindningstid men du behöver göra ändringar och/eller säga upp din prenumeration senast tre arbetsdagar innan nästa planerade leverans. Det gäller även om du vill göra uppehåll i din prenumeration. 

 

Leverans eller avhämtning

Bor du i Solna eller Sundbyberg ingår kostnadsfri leverans. Bor du på annan ort kan jag ordna med leverans med extern part till självkostnadspris alternativt kan du hämta i växthuset efter överenskommelse.  

Betalning

Betalning görs i samband med varje leverans via Swish.

Garanti/reklamation

Jag lämnar fem dagars garanti på de flesta* snittblommor, men glöm inte att följa skötselråden för bästa och längsta hållbarhet. Om någon blomma eller bukett inte håller i fem dagar så skicka en bild så ersätter jag dig eller kompenserar vid nästa beställning/leverans.

*Gäller ej pioner och Dahlior