Vanliga frågor och svar blomsterprenumeration
Hur får jag mina blommor?
Bor du i Solna eller Sundbyberg får du blommorna fritt levererade till dörren den dag du vill. Vill du hellre hämta blommorna så kan du göra det i växthuset på Björkvägen 21 i Solna. Hör av dig innan så avtalar vi dag och tid.
Om jag vill göra ett uppehåll i blomsterprenumerationen, hur gör jag då?
Skicka e-post eller ring senast två dagar samma vecka som din bukett ska hämtas eller levereras.
Kan jag själv välja vilka blommor som ska ingå i en bukett när jag beställer den?
Du kan önska blomsorter, färger och uttryck och jag ska göra mitt yttersta för att tillgodose dina önskemål. Om jag inte har möjlighet att köpa hem specifika blomsorter på grund av säsong eller annat så meddelar jag dig det. Du kan även ange om det är några blomsorter eller färger som du inte vill ha i dina buketter.
Om jag inte är nöjd med en bukett, hur gör jag då?
När du köper blommor av Annas blommor i Solna får du garanti på fem dagars hållbarhet. Om det ändå skulle hända att blommorna inte håller sig så hör du av dig så löser jag det. Är det valet av blommor du inte är nöjd med så är du välkommen att inför nästa leverans skicka e-post med dina specifika önskemål så har jag det i åtanke.
Hur säger jag upp min blomsterprenumeration?
Det är ingen bindningstid, du bara ringer eller skickar e-post senast två dagar innan nästa planerade leverans. Här är kontaktuppgifter.
Hur betalar jag för en blomsterprenumeration?
Du betalar med Swish vid varje leverans.
Har du en fråga som inte är besvarad här?
Du är varmt välkommen att höra av dig så gör jag mitt yttersta för att besvara din fråga så snabbt som möjligt.